Hava elektromobilin şarjına necə təsir edir
Artan satışlar və istehlakçı tələbatı sənayeni görünməmiş zirvələrə çatdırdıqca elektrik avtomobil texnologiyası inkişaf etməyə davam edir. Research and Markets-in qlobal elektromobil akkumulyator bazarının 2022-ci ildə 25,43 milyard dollara qədər artacağına dair hesabatına baxmayaraq, bəzi etirazçılar elektrik seçimindən imtina etmə səbəbini soyuq havanın şarj müddətinə təsirini göstərirlər.
Aşağı temperaturun günümüzün aparıcı elektrik avtomobillərinin doldurulma müddətinə təsirinə nəzər salaq.
Soyuq havanın elektromobilin yürüş məsafəsinə təsir etməsi
Temperatur elektromobilin işinə təsir edir. Iş diapazonundan tutmuş idarəetməyə qədər hər şey sürücünün yaxın ətrafının iqlim şəraitindən asılıdır.
Consumer Reports-un son məqaləsində Norveç Avtomobil Federasiyası tərəfindən bir sıra elektrikli avtomobillərin sınaqları sübut etdi ki, soyuq hava elektrik avtomobilin gediş məsafəsi ehtiyatını şəbəkəyə qoşulmadan kənar təxminən 20% azalda bilər. -6.67C-dən aşağı olan temperatur batareyanın boşalmasına daha çox təsir edir. -6.67C-dən aşağı olan temperaturlar batareyanın boşalmasına daha çox təsir edir.
Qazla işləyən avtomobillər kimi, elektrik nəqliyyat vasitələrinin də səmərəliliyi mayenin özlülüyünün dəyişməsi səbəbindən azalır. Daha aşağı temperaturlar litium-ion EV batareyalarında elektrolit mayesinin hərəkətini ləngidir, bu da enerji çıxışını və doldurma sürətini azaldır. Batareya istiləndikcə özlülük və səmərəlilik müvafiq olaraq artır.
Salonun temperaturu əlavə batareya boşalmasının arxasında ən böyük səbəbkarıdır. Avtomobilin içərisində temperaturun tənzimlənməsi səyləri batareyanın əhəmiyyətli resurslarını elektromobilin əsas əməliyyat funksiyalarından uzaqlaşdırır və beləliklə, salonun xaricindəki hava ilə tandemdə batareyanın boşalmasına səbəb olur.
Bunun nə qədər böyük təsiri var?
Motorbiscuit, iddia edilən 437 km məsafədə Tesla Model 3 üçün "20% effekt" hesabladı. Sadə bir riyazi hesablama (437 x 0,2) sizə 350 iqlimlə idarə olunan km verir. -6.67C-dən aşağı temperatur batareyanın boşalmasına daha çox təsir göstərir.
Həmçinin qeyd etmək lazımdır ki, yüksək temperatur da batareyanın ömrünə təsir edir və daxili soyutma parametrləri yay aylarında və daha isti iqlimlərdə batareyanın həddindən artıq istehlakına səbəb olur.
Elektrikli avtomobilin maksimum diapazonuna gəldikdə, nəzərə alınmalı olan ən vacib amil şarj edilən yerin temperaturudur. Artıq isinmiş batareyanın doldurulması şarj müddətini sürətləndirsə də, akkumulyatorun bərpasının effektivliyini müəyyən edən amil idarə olunan modulun mövcud olduğu muhitdəki iqlimdir (isti və ya soyuq).
Elektromobilin diapazonunu uzatmaq üçün məsləhətlər
Elektrikli avtomobili doldurmazdan və ya istifadədən əvvəl batareyanı qızdırın. Evdə isti qarajda şarj etmək diapazonu artırır.
- Yavaş sürmək elektrikli avtomobilin akkumulyatorunun ömrünü uzadar. Yanacaqla işləyən avtomobillərdən fərqli olaraq, elektrik avtomobilləri boş vəziyyətdə az enerji sərf edir və şəhərlərdə magistral yollardan daha yaxşı işləyir.
- Şəbəkədən ayırmadan əvvəl, elektrikli avtomobilin içini istədiyiniz temperatura qədər qızdırın.
- Qış təkərləri ilə təchiz edilmiş tam ötürücülü elektrik avtomobilləri soyuq şəraitdə işləyərkən məhsuldarlığı və bununla əlaqədar səmərəliliyi artırır.
Bu təkliflər, həmçinin gündəlik sürücülük vərdişlərini və bunun məsafəyə necə təsir etdiyini nəzərə alaraq, soyuq havanın elektrikli avtomobil almaq qərarına mane olmamasını təmin edə bilər.